SİPARİŞ, ÖDEME VE KARGO SÜRECİ

 

SİPARİŞ OLUŞTURMA

 

1)Sipariş adresine ürünle beraber fiyat bilgisi veya fatura gönderiliyor mu?

-Hediye paketleri gönderdiğimiz için herhangi bir bilgi veya fatura göndermiyoruz. Firmamız e-fatura mükellefi olup fatura sizin e-mail adresinize gönderilmektedir.

2) Hediyeme not ekleyebilir miyim?

- Sipariş esnasında hediye kartı seçebileceğiniz seçenekler bölümümüz ve sonrasında bu kart üzerine yazmak istediğiniz notunuzu yazabileceğiniz ödeme kısmında hediye notu bölümü mevcuttur. Bu adımları izleyerek hediye kutunuzu özelleştirebilir ve notunuzu kutunuza ekleyerek sevdiklerinizi mutlu edebilirsiniz.

3)Hediye kutularının içindeki ürünler kırılır mı veya kutu zarar görür mü?

-Hayır, Hediye kutularımız ekstra özel bir koliye konularak kargo firmasına teslim edilmektedir, dolayısıyla kutunun zarar görmesi mümkün değildir. İçerisindeki ürünler özel kırpık kağıt içerisinde özenle oturtulmakta ve balonlu naylonlara sarılıp kıpırdamaması sağlanmaktadır. Özel bir durum olup kargonuz hasarlı gelir ise mutlaka tutanak tutulmasını rica ederiz. Tutanak tutulan hasarlı kargolarda ürün değişimi birebir yapılmaktadır. (Stok durumuna göre özel durumlarda mutlaka müşterimize bilgi vermekteyiz)

4) Hediye kutularının içerisinde değişiklik yapabilir miyim?

-Evet, beğendiğiniz bir kutunun kupasını başka bir defterle ile değiştirebilirsiniz, ya da başka bir ürün aklınızda kalırsa ve kutuda yok ise bunu memnuniyetle ekleyebiliriz. Bizlerle iletişime geçmeniz yeterlidir.

5) Toplu/ Kurumsal alımlar için süreç nasıl işliyor ?

-İşimizi severek ve özenle yapıyoruz ki işimizin en güzel tarafı sizlere özel hediyeler tasarlamaktır. Kurumsal bir etkinliğiniz için hediye tasarlatabilirsiniz ya da çalışanlarınıza bayram, yeni yıl gibi özel zamanlar için hediyeler organize edebilirsiniz.

Tüm bunların yanı sıra yeni işe giren bir personeliniz için güzel bir ofise hoş geldin hediyesi tasarlayabilir ya da beraberce yeni terfi alan birinin terfisini güzel ve anlamlı bir hediye ile beraber kutlayabiliriz. Yanı sıra yeni doğum yapan personelleriniz için Bebek Hediye Kutularımızı inceleyebilirsiniz, talepleriniz doğrultusunda yepyeni bebek kutuları da sizler için organize edebiliriz. 

İrtibata geçmek için lütfen; [email protected] adresine bilgilerinizi gönderiniz, ya da dilerseniz 0530 830 96 90 numaralı telefondan bizleri arayarak taleplerinizi iletebilirsiniz.

1ÖDEME YÖNTEMLERİ

 

6) Ödeme Süreci Nasıl İşliyor?

Siparişinizin ödemesini Kredi kartı ya da Havale yoluyla yapabilirsiniz. Sitemiz yüksek güvenlik 3D Secure ile  kredi kartı alışverişine açıktır, kredi kartı bilgileriniz hiç bir şekilde sistemimizde saklanmamaktadır. Güvenle alışveriş yapabilirsiniz.

7) Kredi kartıyla taksitli alışveriş yapabilir miyim?

- Tüm kredi kartlarıyla 12 aya varan taksit seçeneği mevcuttur

8) Kapıda ödemeniz var mı?

-Kapıda ödeme mevcut değildir. Havale yöntemi ile dilerseniz ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.

9)Havale ile sipariş verip  ödemesini hesap numaranıza gönderdiğimde, paranın aktarılıp aktarılmadığını nasıl öğrenebilirim ?

-Havale yolu ile iletişim bilgilerimizdeki hesabımıza yapılan ödemeler bankanız tarafından hesabımıza ödeme aktarıldığı zaman siparişiniz onaylanır ve size mail olarak onaylandı bilgisi iletilir.  

-Ödeme yöntemi olarak Havale seçeneği seçilip 1 iş gününde hesabımıza ödeme yapılmadığı ya da bankanız tarafından ödemenin hesabımıza aktarılmadığı takdirde gönderim yapılmaz.

-Havale ile ödemelerde alıcı kişi bölümüne ticari ünvanımız olan Risus Gıda Hed. Eşy. İth. İhr. Tic A.Ş. yazmanızı rica ederiz.

KARGO SÜRECİ VE TESLİMAT

10)Siparişim ne zaman kargolanır?

-Hafta içi saat 15.00' e kadar verilen siparişleriniz aynı gün anlaşmalı kargo firmamız olan Yurt İçi Kargo veya Aras Kargo'ya verilir.  Sizlere gönderim sağlandığında e-mail ile bilgi verilecektir, kargo ile gönderilen gönderilerinizde SMS ve e-mail ile sizlere takip numarası iletilecektir. Bu sebeple sipariş verirken kendi cep telefonunuzu ve e-mail adresinizi doğru yazdığınızdan lütfen emin olunuz.

-Hafta içi saat 15.00' dan sonra verilen siparişler ertesi gün kargolanır.

-Cuma günü 15:00'den sonra verilen siparişler ve Cumartesi / Pazar günleri verilen siparişler Pazartesi günü kargoya verilir.

- İzmir içi hafta içi saat 12:00'ye kadar verilen siparişleriniz aynı gün kurye ile gönderilebilmektedir. Bu hizmet sadece ekstra +9,99 TL ücret farkı ile verilmektedir. Satın alma işleminiz sırasında opsiyon olarak sizlere sunulmaktadır. Bu hizmet resmi tatil günlerinde ve Pazar günleri sağlanamamaktadır

Aynı Gün Kurye ile oluşturulan siparişler, alıcı ürünü kabul etmez/yerinde yok ise , adresimize geri gönderilmektedir. Kurye dönüş iadesi ek ücrete tâbidir.  

Hediyenizin özel bir günde ulaşmasını istiyorsanız bunu bize sipariş esnasında Notlar veya İstenilen teslimat tarihi kısmında belirtmeniz yeterlidir. Sipariş çıkışınız bizlere kargoların verdiği teslim tarihleri göz önüne alınarak bu güne göre organize edilecektir.

11)Bugün sipariş vereceğim ancak siparişim farklı bir tarihte kargolanabilir mi?

-Evet, Sipariş oluştururken teslimat notu veya istenilen teslimat tarihi kısmına kargolanmasını istediğiniz tarihi yazabilirsiniz. Arkadaşınızın doğum günü, terfisi ya da özel bir gün için önceden sipariş vererek, teslim edilmesini istediğiniz günü yazarsanız kargo çıkışınız bu özel gün dikkate alınarak yapılacak ve tüm aşamalar sizlere gene e-mail ve sms ile bilgilendirilerek devam edecektir.

12)Siparişim adresime ne zaman teslim edilir?

-Saat 15:00 ya kadar verdiğiniz İzmir içi siparişleriniz, olağanüstü haller dışında ertesi iş günü adresinize teslim edilir. Gönderimler İzmir ilinden yapılmaktadır.

Ayrıca Ankara, Bursa, İstanbul, Mugla, Bursa, Balıkesir, Antalya gibi illere de genellikle ertesi gün teslimat yapılmaktadır. 

-Şehir merkezleri için 600 km civarındaki İllere 1 iş günü, 600-1200 km uzaklıktaki yerlere 2 iş günü 1200 km ve üzeri yerlere 3 iş günü şeklinde teslimat adresinize göre hesaplama yapabilirsiniz.

13) Kargonun istediğimiz saatte dağıtımı oluyor mu?

Yurtiçi Kargo  ve Aras Kargo'nun dağıtım saatleri 09:00-18:00 arasındadır. Bu saatler aralığında belirli bir saat içerisinde teslimat talebi kargo şirketi tarafından kabul edilmemektedir.

14) Tüm kargolar ücretsiz mi?

-120 TL ve üzeri kargolar ücretsizdir. İzmir için Kurye seçeneğimiz aynı gün teslimatta sadece 9,99 TL'dir.

15) Kargom nerede? Siparişimi takip edebiliyor muyum?

-Siparişiniz gün içerisinde kargoya teslim edildikten sonra kargo takip numaranız aynı gün akşam saatlerinde, belirttiğiniz cep telefonuna sms / ve e-mail ile iletilecektir. Sonrasında İlgili Kargo sipariş takip ekranından veya sitemizden kargonuzu takip edebilirsiniz.

16) Kargom adrese hala ulaşmadı ne yapmalıyım?

 

- 3 iş günü içinde teslim almadığınız siparişleriniz bize geri gönderilir. Hediyenin alınmaması ya da kabul edilmemesinden About The Gift  firması sorumlu değildir. İade gelen kargolarda 2. kargo çıkışlarından gönderici sorumludur.

- Ayrıca şirket ya da site gibi adreslere gönderilen kargolar şirket ya da site güvenlik görevlileri ya da şirketlerin muhaberat birimleri tarafından teslim alınmış ancak alıcınıza henüz ulaşmamış olabilir. Bu durumda kargonuz takip sisteminde teslim edilmiş görünür ancak teslim alan kişi adı farklı bir şahıs adı olabilir. Teyit etmek amaçlı teslimat adresindeki dağıtım yapan ilgili Kargo şubesiyle görüşebilir ya da alıcınızla irtibata geçerek kargonuzun durumunu öğrenebilirsiniz.

 

18) Kurumsal / Toplu Siparişler Fiyat Politikası Ve İzlenen Süreç Nasıl ?

-Kurumsal müşterilerimize destek olan bir ekibimiz mevcuttur, tüm taleplerinizi bizlere [email protected] adresinden iletebilirsiniz.

Referans kurumsal projelerimizi incelemek isterseniz lütfen iletişime geçiniz.


7/24 İLETİŞİM VE DESTEK 

-Siparişiniz ile ilgili tüm sorularınız için [email protected] adresimize mail yoluyla ya da hafta içi 09.00-18.00 saatleri arasında 0530 830 96 90 no’lu telefon numarasından bize ulaşabilirsiniz.